sreda, 23. junij 2010

Izziv #7

Hvala vsem, ki ste sodelovale na zadnjem izzivu, z naslovom "Knjiga kot inspiracija," ki ga je za vas pripravila Vladka.Sedaj pa je že čas za objavo novega izziva. 

Opozorilo: Na izziv ne smete prijaviti “starih” izdelkov! Kar pomeni, da le-ta ne sme biti še nikjer javno objavljen (blog, forum, itd.) pred samo objavo izziva. V primeru, da kršite to pravilo, si pridružujemo pravico, da vaš izdelek odstranimo iz kroga sodelujočih!

Tokrat sem ponovno na vrsti jaz, Manuela, da se za vas domislim nove teme. :)

ROŽICE

Na svojih izdelkih uporabite rožice v kakršnikoli barvi, obliki, velikosti, itd. Omejitev (v materialih) NI!

Čas za prijavo na izziv se izteče v torek, 6. julija ob 23.59!

Nagrada, ki jo prejme lastnica najlepšega izdelka po mnenju Ustvarjalnega tima je: 


Tokrat vam prvič predstavljamo tudi gostjo Ustvarjalnega tima - Janjo








5 komentarjev:

  1. Janja, super lepa je ♥ ♥ ♥

    OdgovoriIzbriši
  2. Dobrodošla naša gostja tudi z moje strani in predstavila si se nam s krasno čestitko.

    OdgovoriIzbriši
  3. Janja, čudovito čestitko si naredila :-)) In ostale seveda tudi!

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasne izdelke ste ustvarile. Bravo.


    P.S. Nekaj sem zamučkala pri dodajanju slike, mapak se mi zdi, da je tudi tale žabica luštkana :o)

    OdgovoriIzbriši